Verslag uit de woestijn bij Ica - Reisverslag uit Lima, Peru van Marianne Jong - WaarBenJij.nu Verslag uit de woestijn bij Ica - Reisverslag uit Lima, Peru van Marianne Jong - WaarBenJij.nu

Verslag uit de woestijn bij Ica

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg Marianne

28 Mei 2014 | Peru, Lima

We hebben twee heerlijke dagen doorgebracht in de oase van Huacachinera. We starten de dag met een frisse duik en trekken baantjes. Gisteren zijn we het duin opgeklommen, een muur van zand van ong 60 meter. S middags relaxen bij t zwembad en om 16.00 moesten we ons melden bij de Buggy!! Voor een sand experience: scheuren door de woestijn, kilometers lang, ieder moment bang dat we over de kop zouden slaan brr, af en toen konden we er even uit en mochten we op een board op je buk van een helling afglijden, zeg naar sleetje rijden maar dan op t zand. De kenners gingen echt met snowboard outfit eraf! Elly was de kanjer van de avond, die pakt met gemak de grootste afdaling en de jonge garde keek ademloos toe! En toen de sunset adembenemend mooi, die zakt achter de zanduinen weg en kleurtde duinen goud en rood en geel, daar sta je dan met alle andere byggy's sprakeloos naar de zonsondergang te kijken, het dorpje temidden van het zand licht op door de honderden lampjes. S avonds een typisch Peruvian meal: Cerviche , rauwe vis die urenlang in de lemon is gemarineerd. Vanavond met de bus naar Nasca, 3 uur hier vandaan. Liefs

• 28 Mei 2014 - 19:04

Sibilla:

Hoi meiden
    Sibilla en Marjan hebben jullie reisverslag net gelezen.
    Het had wat voeten in aarde om het op te zoeken maar goed......
    Leuk leuk leuk, en Marianne bereid je maar voor op de acties van Elly haha.

Veel plezier meiden,

Lieve groetjes van Sibilla en Marjan XXXXXXXXXX

• 28 Mei 2014 - 23:23

Riek:

Hoi meiden,

Ik zit eindelijk,eindelijk,( wilde hem al bijna de raam uit kiepen) jullie spannende verhaal te lezen. O, ik wou dat ik er bij was. Ja Marianne Elly durft dat allemaal. Hup op haar buik stort zij zich op die afdaling. Niks is haar te gek.

Geniet met volle teugen je leeft maar 1x dus doe het goed. Dikke knuffel Riek

• 29 Mei 2014 - 11:22

Mary:

Tja wat ontzettend leuk jullie te volgen!!Geniet met volle teugen!!Groetjes Mary